lørdag 13. april 2013

Mint grønn i mitt hjerte...





Denne nydelige lykten kom i posten i dag.Kjøpte den hos Lillemaison.no
som nå har opphørssalg.Elsker denne nydelige fargen som jeg også har
malt nattbordene våre i.På ønskelisten min nå står et gammelt skap som
kan males i denne fargen...Leter daglig etter et pidestall skap!!Ja har faktisk
lett i 1 år nå....

Flere bilder fra shoppingen kommer.

Nytt maleri i min butikk nå HER
Om du er i nærheten er det bare å komme innom for å se
på maleri.Noen av bildene mine henger også fortsatt på Mamis
cafe i Skien sentrum.

Ønsker deg en fin lørdag!!

Klem

9 kommentarer:

  1. Så fin - elsker denne fargen ღ
    - og fine bilder her inne hos
    deg :) Koser meg med en kaffe
    og titter litt rundt i dag :)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag
    og helg ღ Klem fra Mette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Mette,og det samme til deg:)

      Klem Linda

      Slett
  2. Mange fine lykter der ute! Den var veldig fin :) Før skjønte jeg ikke helt poenget med lykter, inntil søster prakket på meg en. Dekorativt og nyttig med tent lys inni.
    Ha en fin lørdag :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt du fant ut av det for nå har du
      nok mange koselige stunder:)

      Nyt ny uke!!

      Klem Linda

      Slett
  3. Nydelig farge. Du maler bilder også. Så flott da. Reine tusenkunstneren du.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja holder på med litt av hver jeg:)

      Nyt ny uke!!

      Klem Linda

      Slett
  4. Mint er en nyyyydelig farge :D

    Ha en finfin slutt på helgen,
    Klem Klem♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja har helt dilla nå...

      Ønsker deg en fin ny uke!!

      Klem Linda

      Slett
  5. I love mint!!♥
    For me new color now.
    Have a nice Sunday!
    Jarka

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails