mandag 8. april 2013

Har svingt maler kosten,og startet vårforberedelsene.



Solen varmer og snøen smelter.En perfekt tid for å åpne vinduene,og svinge
malerkosten.Nattbordene har gått fra hvit til denne nydelige fargen jeg ikke
helt klarer å beskrive.Den gamle døren som er vår sengegavl skal også bli malt
etterhvert.Klarte ikke å vente med å vise de frem så bilder med den ferdig malte
døren kommer etterhvert.

Farge kode:
2510-B70G 4194
Lady supreme finish,silkematt

Dette er noen av mine vårforberedelser så melder meg derfor på denne månedens
NIB utfordring.Vil du se flere flotte bidrag eller delta selv trykk HER

Ønsker deg en fin ny uke!!

Klem

14 kommentarer:

  1. Veldig vårlig og fin farge :)
    Lykke til i utfordringen og fin kveld videre!

    SvarSlett
  2. Skikkelig FIN farge:D En ordentlig vårfarge:)) Herlig!

    SvarSlett
  3. Supernydelig - ble absolutt fantastisk ;) lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  4. Nydelig farge og delikate bilder. Lykke til i utfordringen! :)

    SvarSlett
  5. Lekker farge på nattbordet!
    Den fargekoden må noteres ;-)
    Ønsker deg en NydeligFlott uke
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  6. Å jeg digger nattbordet ditt. Sånne har mine foreldre. De er håndlaget. Kjempefin garge på ditt.
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig farge på nattbordet!! Jeg vurderer å male babysenga til lillegutt i gustaviansk blå. Vi får nå se...;)

    SvarSlett
  8. Nyyyyydeøig farge!! Me like!!

    SvarSlett
  9. For en fin farge! og knallkult nattbord! :)

    SvarSlett
  10. Nydelig farge og flott bidrag :)
    Lykke til

    klem sissel

    SvarSlett
  11. For et fantastisk nydelig nattbord, og fargen var utrolig lekkert! Veldig vårlig og fin. Masse lykke til på utfordringen

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails