lørdag 16. mars 2013

Skrivebord make over...

Før
Etter

På ikea fant vi en signal grønn bord plate i 70% hjørne.I tillegg kjøpte vi
 fire hvite bord ben.Voila nytt skrive bord til den nette sum av 200 kr.
I går malte jeg to strøk på platen med min yndlings farge mint.
Skal male flere møbler i denne fargen.
Fargekode: 2510-B70G

Min mann er student,og har ingen plass å gjøre lekser her hjemme.
Har prøvd å sitte inne på mitt hobbyrom,men der blir både han å bøkene
fulle av maling.Nå skal han lage seg et lekse hjørne inne på vårt soverom,
og denne pulten er starten på prosjekt lekse hjørne.
Bordplaten ser ikke signal grønn ut på bildet,men det var den altså...

Ønsker deg en fin lørdag!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint! Lekker farge og kan tenke meg mannen din blir fornøyd :-)

    Klem fra Vibba

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails