fredag 15. mars 2013

Hobbyvimsa på bolig pluss.no



Det var en stolt hobbyvimse som i dag kunne se sine påske ideer inne
hos Bolig pluss.no HER

Er så gøy når en lager noe som faller i smak hos andre,og da særlig
bolig pluss som jeg er inne å leser på nesten hver dag.Gleden er også
stor når mitt yndlings blad over alle dumper ned i postkassen min..

Dette er andre gangen mine ideer er på  Bolig pluss,men
var faktisk like gøy denne gangen....

Flere av mine gjør det selv prosjekter finner du HER

Besøk gjerne min BlogShop HER

Ha en fin helg!!

Klem

Linda

4 kommentarer:

  1. Så gøy og så vel fortjent:)
    Gode helg til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så kjekt!! Gratulerer! Det var vel fortjent :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails