tirsdag 26. mars 2013

{DIY Påske Pynt så enkelt kan det gjøres}





Så enkelt kan en pynte til påske med det en har hjemme.Karse frø planter du 
lett i våt bomull.I dag står pannekaker på menyen her,og i stede for å kaste
 eggene,ble de skylt.Klipte opp bomullen med karsen forsiktig å la de i halve
eggeskall.Det er barna som har plantet karsen i år.

Koselig pynt for liten og stor,og ikke minst enkelt å lage.
Jeg og Thord pyntet huset i går,flere bilder av et påske
pyntet vimsehus kommer.

Nyt dagen!!


4 kommentarer:

  1. Så flott:D Så enkelt som du sier, og skikkelig koselig:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint!
    Karse er jo påskestemningen selv, her er vinduet fullt av karse som jentene har sådd :)
    Koselig!

    God påske og takk for fine ord som jeg får ifra deg, det setter jeg alltid like stor pris på :)

    SvarSlett
  3. Det var jo kjempefint,så utrulig enkelt det kan gjerast og karse høyrer jo påsken til:)
    Minstemor kom heim med ein kopp dei hadde planta karse i,så koselig så nå spirer det som bare det!

    Ønsker deg ein fine dag!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så enkelt og fint!:) Eg tenkte eg sko gjør noge lignande i år, men tiå strakk ikkje te..

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails