fredag 8. februar 2013

SunneSmokker.


God dag dere!!

Seint innlegg fra meg i dag,og et veldig annerledes innlegg.Ville bare gi dere
en smokke tips.
Dette er et sponset innlegg fra sunnesmokker.no.Fikk en mail om jeg ønsket
å prøve ut deres produkter,og det sa jeg ja til,og plutselig kom det 6 smokker
i postkassen.Liker at de har navnet hennes på,og hun liker de veldig godt selv også.

Fakta om sunne smokker:

Designet sikrer at barnet ikke kan svelge den.
Lufthull i skjoldet sikret at barnet får puste.
Inneholder ikke skadelige stoffer
(Bisphenol A-Phthalater og pvc)
Høy kvalitet
Lavere risiko for smokkebitt og skjeve tenner.
At navnet står på kan hindre forveksling av smokker,
 og forebygge infeksjoner.

Vil du bestille disse smokkene kan det gjøres HER

Ønsker dere en fin helg med eller uten smokk!!

Klem

7 kommentarer:

  1. Fekk Mail om det eg og men siden mine er for store så følte eg ikkje at eg var rette person til å teste dei ut,hihi kunne jo prøvd dei sjølv men hadde vel brekt meg,hihi:)
    Herlig med navn på:)
    Fine helg til deg,kos deg med fastelaven og morsdag!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hehe, dette var et uvant innlegg fra deg ;-) Ha en fin helg snuppa!

    SvarSlett
  3. Spennende. Vi har brukt Mam sine for det er de vesla ville ha, omsider. Men har lyst til å prøve noen som er litt mer anatomisk bedre, så kanskje disse kan være noe:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Solveig!!

      Vesla her er stor fornøyd med smokkene.
      Disse anbefaler vi videre med god samvittighet...

      God helg!

      Klem Linda:)

      Slett
  4. Takk for tips, det er noe å vurdere fordi Lio tar nemlig smokk :)
    (Eneste av de 3)
    God helgeklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Manuela!!

      Ja prøv smokkene!!Vi har bare gode ord å si om
      disse:)

      Ha en fin helg!!

      Klem Linda:)

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails