søndag 17. februar 2013

Spiseplass utfordring.



Med disse to bildene fra vår spiseplass er jeg med i utfordringen inne hos
Boligpluss.
Trenger stemmer så om du liker mitt bidrag stem HER


I dag blir det søndags boller med krem her i huset.Vimsemannen skal på
skolen og lese til eksamen.Jeg og barna er alene hjemme,og da er
 baking en fin aktivitet.Ute høljer snøen ned,men kanskje det blir en tur
på akebrettet.I går var hele familien i fritidsparken,og der badet vi og
koste oss.Begge mine barn elsker vann så da passer fritids parken
 perfekt.Min leddgikts kropp funker dårlig for tiden,men i varmt vann
funker den bra.Så der kan jeg være en leken og aktiv mamma som
alle andre mammaer.

Tusen takk for alle fine ord dere legger igjen til meg!!

Ønsker deg en fin søndag!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Fine bilder og spiseplass! Lykke til! Deilig med boller og kos med de små. Vi har lekt kino og bygd hytte av puter og pledd i stuen, hihi:-)

    SvarSlett
  2. Ηowdy! This blog poѕt couldn't be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I will forward this article to him. Fairly certain he'll have а very gοod read.
    Мany thаnks for sharing!

    Alsο vіsit my web ρage Chemietoilette

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails