lørdag 23. februar 2013

Insekt puter fra kremmerhuset.



I går gikk jeg forbi kremmerhuset,og så disse nydelige putene i vinduet.
Tok rett å slett en U sving,for disse måtte bli med hjem.Elsker pasteller.

Fikk en fin vår følelse av disse!!

Takk for alle fine ord dere legger igjen til meg,det varmer.

Velkommen til Carina B-Hansen som ny følger på bloggen.Koselig
 med nye fjes her inne.

I kveld kommer søs på besøk,og vi skal kose oss med litt vin.

Ha en fin lørdag!!

Besøk gjerne min BlogShop HER

Klem

13 kommentarer:

  1. De var flotte! Godt det ikke finnes noen kremmerhuset butikk her hos meg, jeg hadde garantert tatt en u sving jeg også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp Lithe!!

      De har nett butikk ha ha!!Så da er det bare å ta en
      u sving innom den:)

      Nyt dagen!!

      Klem Linda:)

      Slett
  2. Så fine de var, hadde passet bra til plakaten jeg gir bort :)
    Gøy når man finner noe som er så fint og ikke koster så mye, mye fint der ja!

    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!!

      kremmerhuset har mye fint til en billig penge.
      Gøy å handle der:)Var mye annet jeg også kunne
      tenkt meg så kommer nok til å ta turen innom
      igjen!!

      Nyt dagen!

      Klem Linda:)

      Slett
  3. kjempefine puter,jeg har også tatt mange u-svinger for å hente ting med hjem gitt:)
    ha en super lørdag!

    SvarSlett
  4. Kjempefine! Tittet på sommerfuglputen her en dag og tror jeg skal gjøre meg en u-sving tilbake dit :o) Ha en strålende lørdag! Klem fra Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      Du kommer ikke til å angre Nina:)

      Nyt dagen!

      Klem Linda:)

      Slett
  5. De putene har jeg også sett på! Kjempe søte:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Store gode sofa puter til en bra pris
      129 kroner for pute og trekk.Det er vel
      billig:)

      Nyt dagen!

      Klem Linda:)

      Slett
  6. Så fine!:) Fikk vårfølelse av dem ja:D Gleder meg til å ta en tur innom Kremmerhuset snart..regner med de har mye som frister;)

    SvarSlett
  7. Ja gled deg Linda:)Jeg skal tilbake:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails