fredag 11. januar 2013

Rødhette & Ulven,Figgjo.





God morgen dere!

Forrige lørdag var jeg og minstevimsen innom på fretex.Der fant jeg denne nydelige
barne tallerken fra figgjo med motivet fra eventyret om rødhette og ulven.Min datter
fikk sølvskje med det samme motivet til barnedåpen arvet etter min mor.
Sølvskjeen fikk mamma til sin barne dåp.På baksiden står det Astrid 01.09.1957,og
på selve skjeen står det Anneli 18.09.2011.Kanskje Anneli en dag kan gi den videre
til sitt barn eller barnebarn.

Nå skal det bakes og vaskes,for i morgen kommer det ti fireåringer
i bursdags selskap her.Har fått beskjed om å lage spider-man kake,
og lurer virkelig på hvordan den blir???Jeg som er verdens dårligste
kakepynter...Kan bli spennende....

Nyt helgen med dine!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Så fin ein tallerk:) moro mæ ein finner slike skattar:)

    SvarSlett
  2. Å så fin tallerken:) Sånne skatter er kjekke å komme over :)

    Lykke til med Spiderman kake:)

    Fine fredag te deg <3

    SvarSlett
  3. Så nydelig tallerken og så skjønne skeier:)
    Lykke til med kaka,forstår deg godt men rekne med den blir flott:)

    God helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så koselig bruktkjøp og så gøy med den sølvskjeen, en skatt :-). Har bestefars barneskje...tør nesten ikke bruke den...sikkert litt dumt, i skapet får jo ingen glede av den likevel. God helg til deg og dine :-)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails