tirsdag 4. desember 2012

stuebord make over.



Før maling

Før maling



Vet jeg har snakket om å male disse bordene i hele år,men jammen rakk jeg
å få de malt før året var omme.Vanskelig å få tatt bilder i stuen for tiden da
det er så dårlig lys.Fargen er litt misvisende på bildet ser nesten litt lilla ut,
men den er mørke grå.

Farge koden er:

FR 1026
Lady supreme finish 15
Silkematt
Fargen heter Amsterdam.

Vasket bordene godt med salmiakk vann.Et strøk med grunning,og tilslutt to
strøk med maling.Ble fornøyd med resultatet da disse bordene var veldig slitte.
Da gjenstår det å få hengt opp den nye taklampa og kanskje kjøpe et nytt
gulv teppe.
Problemet med å male noen møbler i stuen er at en får lyst til å male mer,men
må bare styre meg har nok å gjøre her til jul:)


Har fortsatt noen kjøkkenkluter igjen om du ikke har kjøpt alle julegavene
2 pk kr 150 kan hentes eller 19 kr i porto.
Maleriene mine finner du HER 100 kr i avslag på
maleri ut desember.

Takk for alle fine ord dere legger igjen til meg,det varmer!!!

Nyt tirsdagen!

Klem

9 kommentarer:

  1. Så stilig det ble!! Ha en fin dag Linda!
    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  2. Så flot dit bord blev. Maling kan gøre meget.
    God dag til dig.

    SvarSlett
  3. Heisann :-), de ble kjempefine, utrolig hva man kan utrette med litt maling. Så gøy å få det gjort før jul. Ei fin uke ønskes fra meg :-)

    SvarSlett
  4. Heisann :-), de ble kjempefine, utrolig hva man kan utrette med litt maling. Så gøy å få det gjort før jul. Ei fin uke ønskes fra meg :-)

    SvarSlett
  5. Bordet blei kjempefint :-) og sånne kjøkkenkluter er knallgode :-)
    Ønsker deg ein fin dag, med nytt bord :-)
    Silje

    SvarSlett
  6. Så fine borda blei:)
    Ha ein flott dag:)

    SvarSlett
  7. Det ble veldig fint :-) Jeg skulle malt det ene salongbordet vårt, men har liksom ikke helt fått ånden over meg ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  8. Det ble kjempefint ღ
    - og kjøkkenklutene
    dine er bare skjønne
    Ønsker deg en fin dag
    videre, stor klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  9. Det ble skikkelig fine bord! Kjempeidé, nå fikk jeg lyst til å male det ene bordet her..:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails