onsdag 14. november 2012

Franske makroner.




I går hadde mannen min bursdag,og vi skal feire litt i dag.Thord har bestemt
at pappa vil ha pølse med brød og popkorn bursdag.Måtte jo bake litt også
så i går kveld lagde jeg makroner,og i dag lages oreokake som er hans favoritt.

Om du lurer på oppskriften på disse små fristelsene med vanilje smak?Er det
Møllerens ferdig på 1,2,3.Har selv snart bursdag,og da ønsker jeg meg utstyr til
å lage disse:)Så om du leser dette mannen min vet du hva du skal kjøpe.

Velkommen til Ekaterina Bogomolova,Hilde Pedersen & Frøken Fryd som
nye følgere her på bloggen.

Nyt onsdagen!

Klem

5 kommentarer:

  1. Grattis til bursdags"barnet" :))
    Ser jo så flotte ut de makronene, og oreokake....Nammmmmmm :)
    Ønsker deg en fin dag og en super feiring
    KLem

    SvarSlett
  2. De så gode ut!! Kos dere med feiringen! :) Ha en fin dag :)
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. De er veldig fine til pynt, men smaker ikke noe godt syntes jeg. Men nå har jeg bare smakt kjøpe makaroner da!!

    SvarSlett
  4. Dei ser så gode ut,eg har faktisk aldri smakt makroner eg,hihi eg burde vel ha smakt men ofte er det sjokoladen som vinner over å det å prøve nye ting,hehe:)dei er både fine og dekroative!
    Må få lagt deg til blogglista mi så eg får fulgt deg meir for masse flott inspirasjon hos deg!
    Fine kveld til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  5. De så skikkelig gode ut :) Men jeg egner meg nok best som spiser av disse ;)
    Kos dere!
    KLÆM

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails