tirsdag 16. oktober 2012

Muffens eske i herlige pasteller.


Den søteste muffens esken fikk jeg på døren fra en av mine lesere.
Tusen takk Elisabeth.Jeg ble helt overrasket da postmannen sto på
døren her med en stor eske.Den var fylt med muffens utstyr,kopp
og sengetøy.Så koselig at du bare ville overraske meg Elisabeth,for
det ble jeg:)


Passet perfekt inn på Anneli sitt prinsesse rom.Kakaduen i bakgrunnen
har jeg sydd til henne.


Denne pakken kom også i posten fra Fjellromantikk alle
disse flotte sakene hadde jeg vunnet på hennes Give away.
Tusen takk Mette.

Tusen takk for alle fine ord dere legger igjen til meg det varmer.

Ha en fin og kreativ ny uke!

Klem

5 kommentarer:

  1. Så mye fint du har fått i posten da!

    Arti med overraskelser i posten altså :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  2. Jøje meg så fint og koselig da :-)

    SvarSlett
  3. Wow, så mye fint du har fått da, Linda.....fordi du fortjener det:)
    Ja, jeg har faktisk laga eplemos av 1 kilo epler idag:) Den er kjempegod og skal smake godt på brødskiva til kvelds:) Jeg valgte å ha litt kanel i eplemosen, det gjorde seg det:)
    Ha fine dager, kaffe og peiskos er fint:)
    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Så heldig du er da :-)
    Både gave og premie :-)
    Gratulerer :-)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails