fredag 26. oktober 2012

Høst pynt på bordet.





Huset er vasket og helgen kan komme.Denne helgen er det jo Halloween og vi
skal gå en liten tur med barna i nabolaget.Thord har gledet seg til dette i flere
måneder,og i går satte jeg frem gresskar bøtten hans.Alt som har med godteri
å gjøre er gøy for en snart 4 åring.

Liker å ha avskårne blomster her til helgen,men nå på høsten er det jo så mye
fint å plukke inn,og ikke minst helt gratis.

Her har høst stormen satt inn for fult,og det er kaldt.Koser meg inne med fyr på peisen,
og strikke tøyet.

Ønsker deg en fin helg!!

Klem

5 kommentarer:

  1. Så fint det er i stua, Linda:) Kos dere med halloween:) Her i Trøndelag er det så mye snø, så å satse på å plukke inn noe til helga er umulig;)
    ha fine dager:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  2. SÅ HERLIG PYNTA LINDA!
    I MÅREN SKAL JEG UT Å SANKE INN KONGLER OG MOSE..
    UTE I SISTE LITEN UFF;)
    FIN DAG TIL DEG !
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det, og fint pyntet.
    Det er jo helt sant - man kan benytte seg av det som er i naturen - og det er helt gratis!

    Her i Bergen har snøen kommet, så da er det vel litt begrenset hva man får plukket inn. Men har sett meg ut noen kristorn som jeg skal ta inn når det nærmer seg desember. Det er helt sykt mye av det i området hvor jeg bor! Aller mest har jeg lyst å klippe noen greier av den som vokser i hagen til naboen, for den er full av røde bær! Kanskje jeg tar meg en tur en mørk natt:p

    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  4. Kos dere med halloween, her er det nattevaktshelg i vente.. Så for min del skal det bli godt når det er mandagsmorgen igjen ;) hehe
    God helg :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig på bordet ditt:)
    Og så herlig med soool inn vinduene ♥

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails