lørdag 1. september 2012

Sommeren på hell.




Velkommen til September og høsten.Her i Telemark har vi faktisk sommer 
dager nå,og jeg takker å bukker.Har vel ikke akkurat vært bortskjemte med
sol dager denne sommeren.Bildene tok jeg i kolonihagen til mine gode venner
tidligere i sommer,og denne dagen hadde vi faktisk strålende sol.

September betyr tid for Dyrsku.Siden jeg er Seljords jente er dette like stort
 som julaften.I fjor var jeg der ikke (Anneli var innlagt på sykehuset) for første 
gang på mine 36 leveår.I år håper jeg ikke at det skjer noe,og at vi holder
oss friske,er klar for dyrskuen.

Ønsker deg en fin søndag!!

Klem


Linda

4 kommentarer:

  1. He he, ja dyrsku ja.... Der har jeg campet i campingbuss og morgenen etter måtte vi finne en traktor som kunne dra oss opp fra gjørma igjen. he he. Men jeg har også vært der i flott høst vær ;)
    Håper at alt blir bra med dere så dere får vært der i år. Flotte bilder hos deg i dag. Lekker kake med høstens frukter. ;)
    Hilsen Eline ;)

    SvarSlett
  2. Javisst er det deilig med litt sol nå! :)
    Men merker godt på lufta at høsten lusker rundt nå ;)

    Ha en fin kveld videre .

    SvarSlett
  3. herlig sommerfølelse her hos deg.Fortsatt god helg.
    Klemz

    SvarSlett
  4. Tenk at vi går i mot kalde mørke dager.... Men det har jo sin sjarm da. Stearinlys og fyr i peisen, er jo kos det oxo :)
    Ha en fin søndag
    KLem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails