torsdag 13. september 2012

Scull og fluoriserende.



Shoppet litt nye gensere,og denne er fra Vero moda



Fluoriserende genser fra H&M kan vi like.Nå skal jo både klær og
interiør lyse opp i disse deilige fluoriserende fargene.Jeg har til og
med malt bilder den siste tiden i fluoriserende,gøy!!Er ganske lei av
svart og hvitt,og liker at fargene har kommet tilbake.


Ellers blir det heklet kluter her:)Klutene er både fine å se på og gode i bruk.
Vaskes på 40/60 grader.Disse blir ikke like fort sure som vanlige kluter.
Bestilling linsoll@hotmail.com
Fine julegaver,bursdagspresang,vertinnegave eller bare til deg selv.

kr 75 pr klut.
Kan hentes eller porto kr 20

Farger:
svart,hvit,rosa,beige,turkis,mørkeblå,lyseblå,sjøgrønn,grå,mørklilla,lyslilla,
mosegrønn,lysebrun og rødt.

Nyt torsdagen!

Klem

4 kommentarer:

  1. grattis med kleskjøp
    her går alle pengene i husprosjekt for tida, så jeg er litt misunnelig.

    fine kluter :)

    SvarSlett
  2. Hurra for farger! Jeg sverger til knall grønn jeg da. :-)

    SvarSlett
  3. Dejligt med nyt tøj.
    Jeg kan også godt lide at have farver omkring mig. Man bliver så glad af át se på det.
    God dag til dig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lonni!!

      Håper du ser dette;)Får ikke svart deg inne på din blogg da det kommer virus varsel på siden din.

      Takk for alle fine ord du legger igjen her:)
      Ønsker deg også en fin dag!!

      Klem Linda:)

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails