søndag 23. september 2012

Retro krydder hylla er oppe på veggen.







God morgen dere!!

Lovte å vise deg bilde når hylla var på plass.Sorry dårlige bilder,men kjøkkenet vårt har ikke
så veldig bra lys.Hyllen ble hengt opp over vasken,og under tallerken hyllen.Selve hyllen ble malt
i antikk hvit,og fronten i turkis.Elsker den turkise fargen,men syns kanskje den ble litt ruvende
 inne på kjøkkenet vårt.Vi får se om fronten blir malt i en annen farge etter hvert.Overrasker deg
sikkert ikke om den også blir lyse grønn.Nå skal hyllen fylles med diverse tørrvarer så får jeg
 rydda litt i skuffene mine,og kanskje vasket litt.


Denne karen har bodd hos oss siden torsdag,og han stor koser seg.Barna elsker å
ha han på besøk.Hele gjengen er med på tissetur,og i går fikk Thord holde båndet selv.
Når en er 3,5 år er det en bragd å gjøre ting selv,og en stolt gutt gikk tur med charko.
Mamma er i syden,og vi passer hunden.Dette er altså charko snart 13 år,og min lille
bror hi hi!!Jeg er ikke så inne i hunde raser men han er en blanding av Hamilton og Drever.

Barna var hos bestemor og bestefar i Seljord fra fredag til lørdag.Uten barna i hus fikk
vi unna mange prosjekter vi har hatt liggende.Du skal få se mye nytt her inne i uken
som kommer.

Men først ønsker jeg deg en fin søndag!

Klem

3 kommentarer:

  1. Næmmen! Charko jo! :) Det var koselig å se bilde av han. :)

    Så fint dere har det på kjøkkenet. Skikkelig varmt og fitn med så mange ting fra flere epoker.
    Ha en herlig søndag!:)

    SvarSlett
  2. Søte lille hunden! Gøy med besøk kan jeg tenke meg.

    Og så stilig den hylla ble på kjøkkenet ditt.
    Klem Madelen

    SvarSlett
  3. Så stilig hylle. *ønskeseg*

    Så nydelig voffs :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails