onsdag 19. september 2012

Kjøkkenet har små smil.




God dag!!

Dere som har fulgt bloggen min en stund vet at jeg ikke er en minimalist.
Jeg elsker å sette ut små detaljer,og gjerne med litt farger.Smør smelteren
er fra mitt barndomshjem,og den har nå fått besøk av små søte fargerike
cocktail sugerør.Det grønne hjerte har jeg laget av ståltråd og perler fra min 
søsters gamle halsbånd.Som vanlig blander jeg nytt og gammelt,og trives med
det.

Har vært å hengt opp flere bilder på Mamis Cafe i Skien sentrum,ta gjerne 
turen innom om du er i nærheten å se min første utstilling.

Ellers har jeg grunnet hele fronten på boden i dag,og nå satser jeg på fint vær de
neste dagene så de to siste strøkene kommer på plass.Nå er det strake veien til
barnehagen for å hente barn.De gleder seg til pannekake middagen som står på 
menyen her hos oss i dag.

Ønsker deg en fin onsdag!!

Klem

5 kommentarer:

  1. Hei Linda! :)

    Kan du ikke ta noen flere bilder fra Mamis og legge ut noen her? Altså av selve kaféen og hvordan bildene henger liksom. Hadde vært kjempegøy å gå til Mamis, men blir ikke lett når man bor så langt unna. :)
    Ei venninne her har utstilling på en kafé her, og det er SÅ stas å sitte der og "fika" (som det heter på svensk) og titte på bildene hennes samtidig. :)

    Forresten, har du laget griffeltavla, eller er den kjøpt? I tilfellet hvor? :)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Ha en fin kveld Linda. Tenker ungene er glad i pannekaker ja =)=)

    SvarSlett
  3. Så flink du er som har fått bildene på utsilling;-) pannekaker slår aldri feil her heller!

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Pannekaker og et kjøkken fylt med små smil, det er hverdags glede det!!!
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny dag i morgen ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Å, så mye fint du har ღ
    Jeg falt pladask for den
    skjønne panna di som
    henger på kjøkkenhyllen
    din ღ Ønsker meg en slik!
    - superskjønn... ღ
    Elsker bloggen din og alt
    det fine du har, såååååå
    koselig å titte inn her
    til deg ღ Stor klem fra
    Mette

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails