lørdag 8. september 2012

Har sydd babykjole til tantungen.



For snart en måned siden ble jeg tante for første gang til nydelige Helena.
Tante måtte sy en hobbyvimsa kjole til henne også,og dette ble resultatet.
Ape stoff på utsiden og foret er hvitt.Blondekant og pynteknapper med
diamanter er en prinsesse verdig.

Kjole mønsteret er fra boken baby glede "Line Johansen"
ISBN 82-458-0463-0



Hadde besøk av de her om dagen,og da var jeg så heldig å fikk tatt noen bilder
av henne.Dette er Helena vårt nye familie medlem.Er hun ikke nydelig?

Nyt helgen!

Klem

10 kommentarer:

  1. Guril malla så skjønt:) ønker Deg en riktig god helg:) Klem Davina

    SvarSlett
  2. Så nyyydelig, både jenta og kjolen :o)
    Digge apemønsteret.

    Ha ein storveis dag vennen!

    SvarSlett
  3. Så nydelig også så blid da.. :)
    Har jo blitt mormor jeg nå og storkoser meg med en skjønn baby selv ;)
    Kjolen var kjempefin Linda! Har du laget mønsteret selv også, eller vet du hvor jeg finner noe lignende kanskje ?? Fikk veldig lyst til å sy jeg også ;)
    klem Laila

    SvarSlett
  4. Åååå..så nydelig nurk :)

    Flott kjole du har sydd, flink er du :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  5. Så flink du er :) Jeg har også en ambisjon om å lære meg å sy barneklær..meeen vi får se :)
    Klemmeklem fra meg!

    SvarSlett
  6. Kjempefin kjole,
    og så skjønn prinsesse.
    Grattulerer så mye som tante:)

    SvarSlett
  7. Så herlig!!! Nydelig kjole:)

    SvarSlett
  8. skjønne bilder
    og kjempefin kjole
    :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails