mandag 10. september 2012

Get Inspired nytt treningstøy.


Bukse Jennifer 7/8 anti -shake og hold in


Trenings bh fra stay in place med push up



Microfiber skjorte Alice Tee Edition 

I dag har jeg bestilt meg nytt treningstøy,trengte virkelig å bytte ut det gamle.
Prøver å være flink til å trene,men er ikke så flink som jeg burde.Naboen
Divamamma hadde kjøpt seg nytt treningstøy, og påsto at det
gjorde treningen mer gøy.Da får vi se om hun har rett,for nå har jeg også
oppgradert tøyet.Håper treningen tar helt av nå ha ha!!

Bildene er lånt fra nettsiden GetInspired.no
Det var her jeg shoppet.

Er du flink til å holde deg i form?

Klem

1 kommentar:

  1. Jeg har gode intensjoner, men ikke vært så flink i det siste. Finner bare ikke tid.. Men prøver å gå turer :)

    Masse kos å lese hos deg. Skjønn babykjole, herlig HD til barna og så morro å se maleriene oppe.

    Tenkt masse på utstillingen din! Kjempekult :) Håper du får stort salg. Ikke minst har du stort publikum, så vær stolt av det :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails