torsdag 20. september 2012

Egge glassene pynter du selv slik!!



Dere som har lest bloggen min lenge har sett disse før,og de har til å med vært avbildet i magasinet
boligpluss.Til nye lesere viser jeg de frem igjen.På bildet under ser du hvordan egge glassene så ut
før jeg begynte på make over.Kjøpte de til kr 10 på brukt butikken.Blandet rosa fargen selv med akryl
maling.Hele egge glasset ble malt rosa tilslutt malte jeg på hvite prikker og blondekant.Dette er noe
alle kan få til!Fort gjort også blir det veldig dekorativt.Stativet ble malt i en nydelig pastell grønn
farge forresten.

Disse eggeglassene fant jeg på hytta vår.Tror de er fra 50 tallet.
Her beholdt jeg original fargen,og malte på hvite prikker og blondekant.

Voila nye fine og ikke minst dekorative eggeglass.

Nå skal jeg ut å male boden fortsette der jeg slapp i går.I dag skal hvit malingen
på,og det er jo mer gøy enn grunningen.

Ta en titt inn på siden til Lidenskapelse der er bildene jeg lagde til Thord
avbildet i dag.

Nyt torsdagen!!

Takk for alle fine ord dere legger igjen,har ikke hatt så god tid til å svare
på kommentarene deres,men skal ta meg en blogg runde når barna er i seng.


Klem


4 kommentarer:

  1. He he, ja de har jeg jo sett Bolig pluss.Enkel og veldig dekorativ fornyelse.
    Likte hjorten din i innlegget under. Ha en flott dag. ;)
    Hilsen Eline. ;)

    SvarSlett
  2. så lurt :D og så fine de er. takk for tipset

    SvarSlett
  3. Kjempefine, og lett å lage :-)
    Ha en fin kveld!
    Nina

    SvarSlett
  4. Så søte de eggeglassene ble da. Du er smart.
    Klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails