fredag 7. september 2012

DIY Nype Hjerte.







I går var jeg og Anneli ute på trille tur,og langs veien plukket vi med oss nyper.
Da vi kom hjem trædde vi nyper på ståltråd og formet det til et hjerte.
Voila ny høst pynt til inngangspartiet vårt.

Du trenger:
Nyper
ståltråd
avbiter

Lykke til om du vil prøve!!

Er så mye fint ute i naturen å plukke nå.Høstfargene er jo bare nydelige!
I helgen skal jeg ut å plukke mose og kongler,og dette skal brukes
 nærmere jul.

Begge barna har vært hjemme fra barnehagen i dag.Thord ville ikke dit når
Anneli hadde vært hjemme hele uken,og da var han også syk.
Så enden på visa ble to barn hjemme i dag,og jeg har ikke gjort annet
enn å trøste,tørke snørr og hente ting.Thord ringte til besta og sa han
var syk og ville på hytta...Store gutter trenger besta og må være på hyttetur
sa han til henne.Det smeltet besta hjerte,og jeg fikk beskjed om å kjøre han opp til Bø.
Nå er Thord på hytte tur hele helgen med besta og bess:)En liten luring den gutten.

Flere gjør det selv prosjekter finner du
HER

Nyt helgen!

Klem

5 kommentarer:

  1. Det var et rigtigt fint hjerte du fik lavet.
    Ja de er kloge de kære børn.
    God weekend til dig og dine
    Klem Lonni

    SvarSlett
  2. Skikkelig luring, skjønner at det smelta Bestemorhjertet <3
    Begynner å bli tiden foor høsten, men jeg må ærlig innromme at jeg ikke er helt klar for den enda. Lurer forøvrig på om du har prøvd appelsin/klementinlyset? Jeg har pinna det for en stund tilbake, men det er fortsatt uprøvd..

    Fin helg til dere, med ønske om mindre snørr ;)
    Klem
    FruM

    SvarSlett
  3. Så kreativ du er:-) hjertet ble kjempe fint! Ja de e noen luringer disse små,hihi;-)

    SvarSlett
  4. Naaaw,skjønnasen :o)
    E vel ingen besteforeldre som kan motstå den nei, hihi :o)
    Ikkje dum den karen nei. Og Trym e blitt stooor ja! begynte på ungdomskolen han nå. Føle meg litt gammale...det var nemlig mamma og dei då eg gjekk på ungdomskulen syns eg (eg e lika gammale så dei var ja...)

    Det blei ein fine tur på oss ja, og egentlig mest for Trym når det kom te stykket for eg ville jo at han sku ha ein fine tur så då blei det dyrehage osv... :o)

    Kosa deg masse med mannen og film snuppa.

    SvarSlett
  5. Så flott :) Glemmer så lett ut at det er så mye fin pynt rett utenfor døren!

    God bedring til dine søte små!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails