onsdag 26. september 2012

Barnebursdagen som ingen kom




I kveld leste jeg et innlegg inne på foreldremanualen som virkelig rørte ved meg.
Tårene rant og dette gikk skikkelig innpå meg som småbarns mamma.Håper for
guds skyld mine to barn slipper å oppleve dette,og ikke minst ønsker jeg ikke at
noen andre sine barn skal oppleve dette heller.Jeg har delt innlegget på min facebook side,
og skrevet at jeg håper flere gjør det samme.Flere har allerede delt.Foreldremanualen 
sitt innlegg barnebursdagen som ingen kom kan du lese HER.
Håper flere går inn på foreldremanualen og deler innlegget deres på blogg/ facebook
så flere kan være oppmerksom på dette viktige temaet.En annen ting jeg syns
 er viktig er å gi en ordentlig tilbake melding om en kommer i bursdag eller ikke (i god tid).
Så dårlig tid har vi ikke i dag at vi ikke har tid til
å bry oss om andre.

Ser for meg den glade og spente gutten som ventet gjester,og ikke minst moren
som måtte forklare dette.Nei her må vi alle våkne opp dette er uakseptabelt!!
Om folk hadde sagt i fra at de ikke kom kunne bursdagen blitt holdt på en
annen måte.

Bli med å spre budskapet det hadde gjort meg glad!!!


Klem


2 kommentarer:

  1. Synest det er utrulig trist at noken skal oppleve sånt,tenk det er den eine dagen i året der ein skal ha det kjekkt og få pakker og bli feirt og så kommer ingen,dessverre så er det nok noko som vil sitte spikret resten av livet...at ikkje folk gir beskjed er så rart,det tar ikkje lange tida å sende ein sms,det er sån at ein gråter i hjertet av å lese:(
    Viktig at det blir publisert så folk får ein tankevekker!
    Hilsen fra Lillian

    SvarSlett
  2. Jeg leste også dette og fikk helt vondt inni meg. Jeg visste faktisk ikke at sånt foregikk. Forferdelige greier. Vi har opplevd at noen svarer at de skal komme, men så dukker de ikke opp, men det er da en av 20!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails