tirsdag 14. august 2012

ღHerregård Designღ


Litt nytt ble det med meg hjem fra Larvik.En butikk skulle legge ned,og alt dette fikk jeg
for under 200 kr.De små lys lyktene lyser så koselig!Gardinen trodde jeg var cafe gardin,
og nå har jeg kun en lengde,men finner sikkert noe å  bruke den til.

For tiden jobber jeg med å rydde her på bloggen.Tar litt tid med lesing og alle html koder,men
hold ut bloggen skal bli bedre.
Velkommen til Amehlia Digital som ny følger her på bloggen.Blir så glad for nye følgere.

Nyt tirsdagen!

Klem

3 kommentarer:

  1. Heisann ;)
    Jeg kom over bloggen din via en annen blogg, syntes du har en flott blogg. Herregård design er et flott merke. Jeg har litt forskjellig derifra.
    Høres ut som dere hadde et flott opphold på spa hotellet. Jeg bor i Larvik og har besøkt hotellet selv.
    Legger meg til som følger hos deg.

    Ha en flott dag ;)

    SvarSlett
  2. Så hærligt med kjærestehelg på spa da!! :o)
    OG sååå kjekt at du ska få stilt ut bildene dine. Det var kjekt å hørra :o)
    Spennande. Håpe du har gode dager vennen.
    Knuseklem herfra.

    SvarSlett
  3. Så flotte ting du har shoppet deg:)
    Gardinene kan du nok få tryllet noe ut av, du er jo så flink:)

    Flott ny layout på bloggen!!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails