søndag 5. august 2012

Bokhylle make over.





Fikk en bokhylle av naboen (Silje) som skulle kastes.Ble så ivrig at jeg glemte å ta bilder 
av den før malingen kom på.Dette er en furu bokhylle som hadde pyntekant øverst,og knekter foran.
Alt skrudde jeg av!Den ble vasket og skrubbet.Beiset den to strøk med fargen drivved fra Jotun.
Dette er samme som jeg brukte på spisestuebordet,men det ble ikke samme resultat.
Vet ikke om jeg ble fornøyd,og kanskje den snart blir malt igjen.Hadde trodd den skulle bli mørkere.



Den gamle bokhyllen som er mindre skal huse stoffer inne på mitt hobbyrom.
Der trenges sårt mere oppbevaring plass.

I morgen skal begge barna i barnehagen,og jeg får tid til å rydde på plass i bokhyllen.

Velkommen til Yazzie som ny følger her på bloggen.

Ha en fin søndag!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Synes bokhylla så stilig ut jeg, men vet hvordan det er når en farge ikke blir helt som man hadde tenkt seg. Lykke til med valget.

    Klem Madelen

    PS: Koselig å følge med på deg på Instagram.

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Det gir slik tilfredsstillelse å gjøre om møbler på denne måten! Har noen møbler som strengt trenger en liten oppfriskning, får se om det ikke blir tid til det en dag... ;)
    Ha en fin ukestart! Klem!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails