søndag 15. juli 2012

Interiør forandringer.


Kan ikke få nok av disse tavlene,er helt avhengig å skrive opp ting
som skal skje.


Ny hylle har kommet opp ved siden av sofaen


Denne nydelige koppen måtte jeg bare ha.Klarte og knuse hanken når
jeg pakket den opp,men vimsemannen reparerte den med litt lim.

På tur til hytta på fredag stoppet vi i Bø der var det nattåpent.På lillegull interiør butikken 
kjøpte jeg disse tingene.Gøy med litt nytt i heimen.

Nå pakker jeg for minstevimsen han skal på en ukes ferie.Starter i Seljord hos bestemor og bestefar og etterpå skal han til besta og bess på hytta.Klær,leker,sykkel,redningsvest,fiskeutstyr ja det meste
må med.

I kveld kommer  innlegg del 2 fra kolonihagen så ta gjerne turen innom igjen.

I går hadde vi 5 års bryllupsdag,men trodde det var i dag hi hi.Feirer med en god middag her hjemme
i dag.Vimsemannen har ordnet med barnevakt andre helgen i august,og bestilt to dager på farris bad.
Herregud og jeg gleder meg fantastisk overraskelse kjære gode snille,kjekke,omsorgsfulle mannen min.

Nyt søndagen!

Klem

5 kommentarer:

  1. knall tøffe! kjekt å få fornye seg litt ja=) Du tenkte på en ting. du som har mye peiling på diverse hehe har du peiling på hvordan man tørker en hortensia? har hørt det går an men får det rett og slett ikke til. Ha en fin dag! Og gratulerer på etterskudd=) Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  2. Så fiin tavle, mange flotte detaljer i hylla di! Nydelige bilder du tar!
    Gratulerer med bryllupsdagen som var!
    Ha en koselig søndag! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Grattis med nye ting!!!! Alltid stas å kjøpe noe nytt!!!
    Ha en flott søndag! Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  4. Så morro å shoppe litt i ny og ne. Spesielt interiørting.
    Shoppet litt i går jeg også.
    Grattis med 5 års bryllupsdag!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. Så fin tavle og hylle og kopp! Har du laget tavlen selv? Veldig fin uansett. Morsomt at du skriver at du liker "å skrive opp det som skal skje" og så står det på tavlen "Nyt dagen!". Enig, å nyte dagen bør stå på programmet, i listen over "det som skal skje" :-D SOmmerklem!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails