lørdag 7. juli 2012

Hobby utstyr i lange baner.



I forrige uke fikk jeg en melding fra min mamma sin venninne Marit.Hun hadde ryddet hobbyrommet sitt,
og lurte på om jeg ville ha noe.Tirsdag dro jeg opp å plukket vilt rundt i eskene hennes,så gøy!!
Marit har tidligere drevet hobby butikk,og hadde myyyye utstyr.
Jeg plukket med meg stoff,mønster/oppskrifter,knapper,isopor hjerter og kuler,blonder og silkebånd.
I den ene esken lå også noen små søte barne bokser.I går sto jeg i flere timer å ryddet mitt eget hobbyrom,
og nå er litt kastet og de nye tingene har fått sin plass.Begge barna begynner i barnehagen 2 august,og
som du kan se blir jeg ikke arbeidsledig da.Gleder meg til å lage noe av alle disse flotte tingene.

Tusen takk Marit!!!

Nyt lørdagen!!

Klem



8 kommentarer:

  1. åh... Reine godtebutikken :)
    Heldige deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Oi oi, sååå gøy å få plukke vilt slik :)

    Kan bli masse fint av dette ja!

    Ha en fin fin Lørdag -
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. Åh så stas :)
    Så mye fint du har plukket med deg

    Endelig fikk jeg tid til en bloggrunde, tar på med ferie gitt. *fnis*
    Fin lørdag, søte!
    Her skal vi ta med senga ut i stua og bare kose oss.
    klem

    SvarSlett
  4. Så gøy!
    Masse fint du har funnet:) Man kan ikke få for mye av hobby-stæsj :)
    Ha en fin dag søte du!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Åååi.. Så heldig du da!:) herlig med masse nye hobbyartikler:) kos deg med kreativiteten! God helg:)

    SvarSlett
  6. Hei vennen :)

    Så masse herlig du har fått :) Kan tenke meg du gleder deg til å begynne å lage litt ting og tang :) Kjempemoro da man kan overta litt etter venner :)

    Ha en fin sommerhelg, vennen, og kos deg :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  7. Alltid kjekt med litt nytt utstyr! Nå blir du ikke arbeidsledig :-)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så så gøy!! Tenker du klør i fingrene etter å begynne på noe hehe=)=) Kos deg masse!! Og ha en fin helg videre!! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails