fredag 13. juli 2012

Emalje samling.







Da har det kommet mer emalje i hus!!Elsker disse emalje sakene med grønn eller rød kant.
Kan liksom ikke få nok!!men nå har jeg ikke plass til mer,og må ta meg sammen.
Fatet og muggen fikk jeg av Marit da jeg var hos henne å hentet hobby saker.Marit fikk dette settet
av mammaen min for mange år siden,og lurte på om jeg vil ha det tilbake igjen.På bloggen min
hadde hun sett at jeg samlet,og jeg ville selvfølgelig ha det..Tusen takk Marit!!!Nå har det fått
sin plass inne på badet.

Her er det altså emalje i stuen,kjøkkenet,badet og ikke minst ute på trappa.

I dag tar jeg og barna oss en tur på hytta.

Vi knottes!!!

Ha en fin helg!

Klem


4 kommentarer:

  1. Bare koslig Linda:)gøy å se :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar Marit,og ha en fin fin helg:)

      Klem Linda:)

      Slett
  2. Så masse koselige emaljetinger du har :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails