torsdag 12. juli 2012

Inspirasjon på himmelen...

Dette bildet tok jeg fra verandaen her med min iphone.Utrolig fine farger,
og jeg ble inspirert til å male et bildet.Satte meg inn på hobbyrommet,og
blandet sammen farger og gikk amok på lerrete.
Dette ble resultatet.




Maleriet er deep edge lerret 60*80
Så det er stort.

Begge bildene er tatt med iphone.

Hva blir du inspirert av???

Her høljer regnet ned,og barna kjeder seg.Jeg er helt oppslukt i en bok,og
klarer ikke legge den fra meg....

Ønsker deg som er innom en fin dag!

Klem


7 kommentarer:

  1. Nydelig foto og flott maleri.
    Jeg blir i alle fall ikke så veldig inspirert av det triste været vi opplever om dagen, men har fått sydd en hel del, så.

    SvarSlett
  2. Så fint maleriet ditt ble:)

    SvarSlett
  3. Flott maleri.Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Flott maleri! Likar at du kombinerer form og skrift!
    Kva bok les du?

    SvarSlett
  5. nydelige bilder! Jeg blir inspirert av så mangt. hehe

    SvarSlett
  6. Utrolig flink du er!
    Fargene var nydelige :)

    Nyt sommeren videre og kos deg.
    Her på Nesåsen har det regnet og regnet og regnet.
    Idag skal jeg og Nala bare slappe av og kose oss inne, det tar på med ferie, vi har fartet hit og dit og jeg har i grunn aldri hatt så mye å gjøre som nå *fnis*

    Fin fredag til deg, vakre!
    klem

    SvarSlett
  7. Hei, så på dine nydelige bilder når jeg lete etter ting og tang på nett. Har du lyst til å selge dine bilder på min nettbutikk linnshop.net?

    Send meg en tilbakemelding om du ønsker det via contact@linnshop.net så snakker vi :-)
    MVH
    Linn

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails