søndag 3. juni 2012

Trening og kosthold!




Mange fine lav karbo oppskrifter som er lett å lage.


Gode tips til trenings øvelser.

Ja jeg har ikke tenkt å fortelle om trening og kosthold i dag,men kan anbefale denne boken fra 
fotballfruen.Klikket hjem denne flotte boken i forrige uke.Har bare fått bladd igjennom den fort enda,
men her var masse god inspirasjon.Oppskriftene er enkle å lage og trenings øvelsene er godt forklart.
Mange gode tips og flotte bilder.
Nå skal jeg bli inspirert til å bli flink:)

Har vært alene med barna siden torsdag,men i dag kommer vimsemannen hjem.
Skal bli godt med litt avlastning!!Barna begynner å bli bedre,men sover og spiser fortsatt lite.
Tungt når to stykker bare skal sitte inntil deg hele tiden.Lengter etter friske glade barn!!


Nyt søndagen!

Klem

6 kommentarer:

  1. Takk for tips, kan tenke meg hun har fine oppskrifter.
    Kanskje denne skal brukes etter fødselen ;)
    Ha en superfin søndag! Solen titter frem her :D

    SvarSlett
  2. Har hatt lyst på den boken, men det eneste som har holdt meg litt igjen er at det er lavkarbo mattips i boken. Er ikke heeeeelt for dette lavkarbo greine. Er så mye animalsk fett i den maten, og det mener jeg er veldig kreftfremkallende..

    SvarSlett
  3. Ikke gøy med to små syke....
    God bedring til dem, og kos deg med boka - godt med litt inspirasjon :-)
    Klem Nina

    SvarSlett
  4. Håper barna dine snart blir friske og raske :)

    Fin søndag til deg og dine, her høljer det ned. Så det blir innekos på oss i kveld.

    Ønsker deg en fin start på uken som kommer *smile*
    klemklem

    SvarSlett
  5. Heihei :)
    God bedring til dine håpefulle :)Godt mannen din kommer hjem da :) Her i huset er det sjukdom også, men her er det jeg som får gjennomgå..og nå har jeg gått å sjanglet i snart 2 uker :/
    Boken ser spennende og søt ut. Jeg er selv på slank, men her går det heller i sjokolade på lørdager, gåturer og spise litt mindre enn vanlig :)Funker det også :)
    He en fortsatt fin søndag :)

    SvarSlett
  6. Hmmm, ja denne boken skulle en kanskje ha kjøpt, og kommet igang med trening og bedre kosthold:)
    Så godt at mannen snart er hjemme og at barna er bedre... ikke noe hyggelig når de søte små er syke ♥

    Flotte maleri fdu har laget i det siste, flink er du:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails