mandag 18. juni 2012

Lavkarbo kalvestek.




Jeg fortsetter denne uken med lavkarbo,så langt har det gått bra.På fredag sto kalvestek,sjysaus,broccoli og blomkål pure på menyen.Kalvesteken hadde jeg i en gryte med smør,vann,løk,gulerot her kokte den under lokk i nesten 3 timer.Lagde saus på all den gode kraften etterpå.Steka ble mør og god.
Etter at dette fest måltidet var inntatt dro jeg og barna på trilletur plukket med oss nydelige markblomster hjem.Disse har prydet stuen hele helgen,ingenting som er så nydelig som markblomster.


Vimsemannen skal gå på skole i hele sommer,og i dag er første skoledag.Lykke til mannen min
du er flink jeg heier på deg:)Minstevimsa skal på trilletur med besta mens jeg er hos tannlegen,og
minstevimsen skal i barnehagen.Tur til Bø i dag altså kanskje en liten tur innom et par brukt butikker lenge siden sist.Ei venninne av mamma har ryddet på loftet sitt,og der var det masse 70 talls klær som jeg kunne få skal innom å hente det i dag,gøy!!Kanskje noe jeg kan sy kjoler av til lille prinsesse??

Nyt ny uke!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Den steika ser god ut og broccoli-og blomkålpure er godt:) Ja, markblomster er de fineste blomstene:) Lykke til i Bø og bruktbutikkbesøk:) Heldige du som skal hente 70-tallsklær i dag:)

    klem fra trine:)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en deilig middag det der! du må ha en fin dag og lykke til hos tannlegen! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Den kalvesteken så rett og slett fabelaktig ut.

    Fin start på uken, håper din mandag er fabelaktig.

    klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails