torsdag 21. juni 2012

Blått og smårutete



Dette skal bli cafe gardin til kjøkkenet,og kappe til kjøkkenøya.



To søte kjøkkenhåndkle


Et lite gammelt ullpledd og mere blått stoff.

Dette var fortsettelsen på alle stoffene jeg fikk.De andre ser du bilder av under her.
Jeg har samlet mønster og ideer i en stor perm,og har en del bøker.I går
satt jeg og tittet i disse,og prøvde å finne noe jeg kunne sy.Er ikke inne i det 
kreative hjørne for tiden så har ingen ider om hva det skal bli ut av stoffene enda,
men det kommer vel.Har ingen kjole/bukse mønster i barnas str,og prøvde å
tegne mønster selv i går,men det ble ikke bra.Tok som 17 åring grunnkurs søm,og
der hadde vi mønster tegning,men dette er 19 år siden,og det husker jeg ikke så mye av.
Først blir det ny cafe gardin på kjøkkenet.

Tusen takk for alle koselige ord dere legger igjen her:)

Klem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails