tirsdag 15. mai 2012

Ole Henriksen i ansiktet.



Produktene fra Ole Henriksen kan jeg anbefale på det varmeste.Dag kremen "nuture me" har jeg brukt en liten krukke av og er på min andre store krukke nå.Denne skal være veldig bra om du har rosacea.På grunn av at jeg går på mye medisin har jeg bloduttredelser i kinnene, har tidligere vært på sykehuset og tatt laser for å få det vekk.Laser i kinnene er en smertefull opplevelse,men resultatet ble bra.Nå har jeg prøvd denne dag kremen over lengre tid,og resultatet etter denne behandlingen er faktisk like bra som etter laser behandlingen.
Kremene er kostbare,men du har de lenge.Denne gangen handlet jeg på blush.no der det var 25% rabatt på alt fra Ole Henriksen.Har tidligere brukt en annen OH nattkrem,men den hadde de ikke der.Håper denne gelen er like bra.Bruker renseserien,maske,dag og nattkrem fra Ole Henriksen.

I går ble bunadene til barna klare,og håret er klipt.Kun mor igjen nå!!Bunaden kommer jeg ikke inn i så får se om jeg finner noe annet å ha på meg.Besøk av familien her i dag og kalkunfileten står i ovnen..Nam!!


Disse hekla padsene bruker jeg ved rensing av huden.Kan brukes om og om igjen,vaskes på 40 grader.
De er gode å rense huden med og i tillegg får de i gang blodsirkulasjonen.Har en pk igjen nå med 4 pads til 50 kr fraktfritt sendt hjem til deg.
3 rosa og 1 hvit.

Velkommen til Adiles som ny følger her på bloggen.

Nyt dagen!!

Klem




1 kommentar:

  1. Takk for tipset :) Kanskje jeg skulle prøvd de kremene, jeg blir jo veldig tørr og fæl i huden av å sitte så mye inne som jeg gjør, kanskje de kunne frisket opp litt :) Sånne pads er så søte :) Helt perfekt å gi bort i gaver :)

    Ønsker deg og dine en helt perfekt 17.mai på torsdag :) For jeg får nok ikke vært innom bloggen da :)

    Klem :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails