lørdag 12. mai 2012

Nytt bilde har kommet på veggen.



Dette er mitt siste maleri.
Akryl på lerret 60*70 blomster og hjerter laget med struktur.
Fargene hvit,grå og litt dus rosa i bakgrunnen.

Kr 400 uten ramme.

Her skinner solen,og endelig en regn fri dag!!

Storesøster og lillebror er med pappaen sin til Sandefjord på motorsykkeltreff.Jeg og Anneli slapper av hjemme!Vi skal lage pizza til de andre kommer hjem.Holder på med et lite sy prosjekt her om det blir som inne i mitt hode skal jeg vise deg det senere.

Flere bilder kan du se ved å besøke mitt verksted HER

Nyt helgen!!

Klem

7 kommentarer:

  1. Gooood formiddag frøken!
    ..Bare innom for å ønske deg en finfin helg jeg!
    & for å si at jeg digger lysekrona di..
    Sååå fin :)

    HUGS

    SvarSlett
  2. Hei.Det var kjempe fint.Du er så flink Nydelig.Kos dere masse å ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil Velkommen til min nye blogg Boi Huldreblom

    SvarSlett
  3. Så nydelig bilde.
    Flinke du:)

    SvarSlett
  4. Så flink du er, maleriet var jo bare helt nydelig:) Nyt lørdagskvelden!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så kreativ og dyktig du er!! :) Jeg baker cupcakes akkurat nå og så blir det en god film i kveld. Ha en fortsatt herlig helg!! Klemmer

    SvarSlett
  6. Hei søte deg!
    Takk for koselig gratulasjon på bloggen min igår, det varmer og gleder.

    Så flink du er som maler også:) Såå fint det ble!

    Fin søndag til deg, her skal jeg og mannen ut å spise frokost på løkka- luksus :)

    klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails