tirsdag 22. mai 2012

Trekt om spisestuestolene.





Har vært rosa trekk på spisestuestolene i tre år!den siste tiden har jeg vært på leting etter et egnet stoff.Med barn i huset er det ikke så lett å holde disse rene og pene,og det var på tide å bytte de ut.Stolene er gamle,og putene kan bare vippes ut.Lett å trekke disse om bare å rive av det gamle å bruke det som mal,stiftet på nytt stoff.Planen var egentlig å ha striesekk,men til ti stoler ble det en kostbar affære.I går var jeg på Home & Cottage der fant jeg denne gardin lengden..Fikk to lengder for 249 kr,men brukte bare en lengde.Skal sy litt duker,puter,hjerter og løpere av den siste lengden.Ny spisestue for kr 124,50 det er vel for et kupp å regne.

Sommeren har kommet til Telemark:)Et nydelig vær her i dag.I går plantet jeg masse blomster i krukkene mine.I dag skal jeg fortsette med veranda malingen,og plante en nydelig rosa rododendron på plenen.

Nyt dagen håper du har sooool!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Disse var utrolig lekre! Så lyst og lekkert preg, og flott håndverk. :)

    SvarSlett
  2. Så fine stolene ble!!
    Klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails