tirsdag 15. mai 2012

En gammel skatt som må frem i lyset!




I dag har mamma vært her igjen,og hun hadde jammen med seg en gammel skatt til meg i dag også.
Denne gangen fikk jeg disse hekla gryteklutene som min bestemor hekla for ca 60 år siden.
En nydelig teknikk jeg ikke har sett før...Og sjekk de duse fargene som nå er hyper moderne,akkurat
etter min smak.De har nå fått heders plass på kjøkken veggen min.


Har laget kalkunfilet til middag i dag,og hatt stor besøk fra familien..Vi var fem voksne og tre barn til middag,og etterpå ble det kaffe og kake.Før gjestene kom var jeg og Anneli ute å plukket liljekonvall som vi pyntet bordet med.En koselig dag sammen med verdens beste familie..

Ha en fin kveld!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Så fine! Vakre farger.
    Jeg har brukt den teknikken på en pute. Ingen vanskelig teknikk, men litt "knotete". Tror jeg laget et innlegg om det som du finner under etiketten hekling.
    Klem

    SvarSlett
  2. For en kjekke mamma du har da :)Nydelige var de
    Kalkunfilet er jammen godt :)
    Her går jeg å gleder meg til middagen på 17 mai :)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Åh, det vakte gode minner :)
    Slike hadde min mormor, lurer på hvor de tok veien?
    Liljekonvaller er vårens vakreste blomst <3
    Fin kveld til deg!

    Klem

    SvarSlett
  4. fine grytekluter og kult at de kommer fra slekta

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails