mandag 28. mai 2012

Cup cake med hvit sjokolade frosting.


Cup cake med hvit sjokolade frosting.


Dessert kake med bær.

kakebordet

Koldtbord med varm og kald mat.

I dag viser jeg bilder av kakene og maten vi hadde i konfirmasjonen.
Her er det varmt i været,men overskyet enda!

Blogg lysten er ikke på topp for tiden,men kommer sterkere tilbake.
Har mange prosjekt som jeg må få unna.Planen i dag var å ta med barna 
til Kristiansand i dyreparken,men Thord har hatt feber siden lørdag,og da
holder vi oss hjemme.

I dag vises bildene mine på siden til Dagens Interiør ta en titt HER

Nyt ny uke!!

Klem

7 kommentarer:

  1. å se det er masse godt hehe =) Håper dere får en fin dag! og god bedring til Thrond =)

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  2. For et fantastisk mat og kakebord :)
    Kjenner til det med synkende bloggelyst, men det er bare å blogge når man har overskudd ;)
    Ha en flott 2.pinsedag snuppa :)
    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  3. Hei vennen!!

    Ser ut som dere har hatt en flott konfirmasjon og
    nydelige bilder av konfirmanten på face her om dagen :)
    Så fine cupcakes og kake og ikke minst koldtbord, det så
    veldig fristende ut! :)

    Ønsker deg en fin dag. Her skal vi til et vennepar og
    kose oss og en liten tur til svigers. :)

    Mange klemmer til deg, søte!
    :)

    SvarSlett
  4. Hei vennen :)

    Så nydelige kaker :) Lekkert!
    Og lekkert koldtbord :)

    Ha en fin dag og kos dere :) Godt med fridager i slikt vær :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  5. Mmmm, så godt det så ut!!!
    Har du oppskrift å dele på den frostingen?

    Ha en fin sommerdag videre -
    Klem Jatte!

    SvarSlett
  6. Ohlalala! Dette så deilig ut!

    Jeg har flyttet bloggen min og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

    Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

    Stor og god klem
    Maia

    SvarSlett
  7. Å det må jeg si var fristende bilder :) Og ikke minst avr det flotte bilder, som alltid! :)

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails