lørdag 21. april 2012

Sjarmerende gamle krydder krukker.




Fortsettelse fra innlegget i går her kommer flere skatter jeg fikk. Tallerkene er fra Figgjo Flint,og det var den lille jeg fikk denne gangen.Mamma fant den til kr 25 på bruktbutikken.Den store har jeg hatt lenge,og er etter mine besteforeldre.Jeg og min søster kranglet om denne tallerkenen da vi var små,og skulle spise hos besta.Vi spiste brødsøll som er oppdelt brød med varm melk og sukker.Husker hvordan vi spent spiste opp maten for å komme til bunnen og se hesten komme frem.

Krydder krukkene er også etter mine besteforeldre.Krukkene er gamle og skjøre,og disse kommer jeg kun til å ha til pynt.

Har hørt rykte om en gjenbruks messe i Skien i dag.Nå skal jeg lese avisen,og finne mer ut om dette.Hiver meg nok i bilen snart!!

Fin lørdag til deg!!

Klem

1 kommentar:

  1. Synes igrunn ikke det var noe særlig på den messen. Så
    Mye koselig og personlig du bringer tilbake til liv. Moro :-)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails