fredag 6. april 2012

Retro påske med DIY.



I dag har vi laget litt påskepynt her.Dette er jo ikke typisk påskepynt,og kan brukes også etter påske.Kanskje lage en rådyr vimpel rekke:)

Har du lyst til å lage dine egne rådyr kommer fremgangsmåten under her.


Retro rådyr du trenger:

Tegn et rådyr i ønsket størrelse,og klipp ut!!Denne blir brukt som mal.
saks
tapet/servietter/fint papir
lim
silkebånd eller noe lignende
hullmaskin

Jeg limte bare tapet på den ene siden,men det velger du selv.
Brukte hullmaskinen til å lage et hull,og hengte på et silkebånd.

Voila et retro rådyr..Lykke til om du vil prøve deg:)




I morgen tar vi en dagstur på hytta,gleder meg!!!
Ønsker deg en herlig påskeaften.

Klemmer

6 kommentarer:

  1. Hei på deg Vimsa!
    Lenge siden jeg har lagt igjen noen ord her nå, beklager det!

    Så morsom påskepynt! Moro med noe man kan lage selv :)

    Ha en fin påske videre,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Åååå, jeg liker dette! :)
    Tapeten fra meg jo - lekkert!!

    Disse skal jeg prøve meg på en gang..
    Super søte og så elsker jeg jo DIY..

    Stor klem til deg, søta :)

    SvarSlett
  3. Sååå fint :)) Flink du

    SvarSlett
  4. Åh så søte!! Elsker rådyr.
    Ønsker deg en knall påskeferie.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. så herlige di var! kjempefine!:) å flink du til å tegne rådyr, heheh, jeg må nok lete etter ett å printe ut jeg;) fin lageidè til en annen dag, en dag med litt mindre lemming og litt bedre tid;)
    hilsen fra June:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails