søndag 8. april 2012

Kom til dekket bord med løvtynne kopper.


Var så heldig å få fotoapparatet hjem på døren istad.Sender en stor takk til Randi &Bjørn som var så snille å tok det med.Viser bilder fra turen vår på hytta i går.Først gikk turen innom tante tipp tipp.Hun hadde dekket et nydelig påske frokost bord med tente lys og deilig mat.Vi fikk hjemmebaket brød og rundstykker.Her får en servert kaffe i gamle løvtynne kopper,og det smaker ekstra godt.Tok et bilde av blomstene i hennes smårutete sjarmerende vindu.Tante tipp tipp bor i en gammel tømre,det er så utrolig koselig der oppe,og alltid hyggelig å komme på besøk til henne.


I denne gamle himmelsengen er det populært å være både for liten og stor.Her sov jeg og min søster mange ganger som småjenter.Min søster (tante snill) her med min datter,i magen vokser hennes egen datter,har termin 4 august,gleder meg til å bli tante for første gang.Min mann og vår sønn har også inntatt himmelsengen,gøy å herje litt med pappa.



Her er tante tipp tipp som prøver å ha begge barna på fanget så jeg kan ta et bildet.Vi prøvde flere ganger,men uten hell:)

Velkommen til Marianne Klingan & Mari og lillegutt som nye følgere her på bloggen.

Interiør Drops ble ukens blogger hos boligpluss nå trenger hun din stemme for å bli månedens blogger.Om du liker hennes blogg like godt som meg så stem i vei HER.Avstemmingen avsluttes tirsdag kl 12.00

Klemmer





6 kommentarer:

  1. Du store for eit bord!!!Ei fryd for både auge og gane.)
    Herlege bilder♥
    KLem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Haha, så gøy att de har en "tante snill". Her har vi nemlig " tante slem " og "tante brenn " ;) Ligger en del overdrivelser av ett par småuhell bak disse kallenavnene da og de er ikke fullt så dramatisk som de høres ut som. Men jeg lo litt inni meg da du fortalte om tante snill :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig koselig! Og for et fantastisk matbord!!! Nam!!

    Håpe påsken har vært fin for deg og din familie :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  4. Så koselig det ser ut til at dere har hatt det :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. Så fint at mamma og pappa kunne hjelpe med kameraet! :) Åh, den himmelsenga har jeg sovet i en gang med mor!
    Så fin mage tante snill har! :)

    Ha en fortsatt herlig påske!:)

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Gooood måren vennen!
    Her har påsken forsvunne gitt. Masse kjekt og sosialt med rooooolige dager imellom for å henta meg inn litt. I dag klarte eg nesten ikkje å komma meg ut av senga, heilt stiv og øm, men det e jo verdt det må veta :o)
    Storkoste meg med Rockefår. Skravla går ja :o)

    Nå har eg kost meg med de siste innleggene dine. Ser ut som du har hatt ein storveis påske du og vennen :o)
    KLEMMMMMM

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails