tirsdag 10. april 2012

Emalje balje er kommet i hus.





Denne nydelige,sjarmerende emalje baljen ble med hjem fra hytta.Baljen har blitt brukt i alle år som oppvask balje,men nå har de oppgradert med kjøkken benk der ute.Mamma spurte om jeg ville ha den,og siden jeg elsker emalje tok jeg den gledelig i mot.Nyter synet av den slitte patinaen baljen bærer på min egen kjøkkenvegg nå.

Vet ikke hva det heter,men vi kalte det trollskjegg som små.Brukte dette til å skrubbe kjelene med på hytta.Plukker alltid med meg en bukett som henger til pynt på kjøkkenet,og er det noe som ikke vil bort fra grytene tar jeg frem denne.Plukker en bukett og fester med ståltråd.

Leste i Allers under spalten til Brita Blomquist i dag..Der var det en husmor som hadde skrevet inn om sin lykke.Måtte bare dele denne med deg....

Min Lykke!!

Når det er rot i huset gjør jeg følgende:

                                               1. Oppretter en mappe på pc-en merket rot i huset.
2.Tar et glass vin.
                                                     3.Klikker for å slette mappen.Da får jeg spørsmål om jeg virkelig vil slette rotet i huset permanent.  
                                      4.Jeg klikker ja,setter bena på bordet,koser meg med mer vin:)

Nyt tirsdagen!!



Må bare tipse deg om denne herlige Give away inne hos Cecilie.Hun har designet disse nydelige servisene selv,og nå kan en hjertekopp bli din.Om du vil være med trykk HER
Disse koppene står høyt på min ønskeliste:)

Klem

3 kommentarer:

  1. Så sjarmerende! Ha en super dag!!

    SvarSlett
  2. Hah, den var go ;)Hadde det bare vært så lett så :) Kjempefin balje :D Stor klem

    SvarSlett
  3. Så vakker balje!
    Her skal det lages lister og slettes lister :-)
    Klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails