torsdag 1. mars 2012

Kjøkken bilder.


Tallerken hyllen over vasken


Denne boksen huser oppvaskmiddel og kaffe kapsler (kjøpt på nett butikken til Hilde Heimdal)
i front står et norgesglass med blonder og sølvtøy.


Fikk en del gammel  pynt av mamma som nå har fått sin plass i denne tallerken hyllen.
Hyllen henger over kjøkken øya.




Krydder karusellen står ved stekeovnen,det gjør det enkelt å krydre maten.
Eggeglassene ble kjøpt på loppis for kr 10,og fikk en make over av meg,den kan du se HER


Ha en fin torsdag!!

Velkommen til Sigyn og EliWestby som nye følgere her på bloggen!!

Klemmer fra

6 kommentarer:

  1. Hei på deg=) kjøkkenet ditt ser så koselig ut!! Jeg tror jeg kunne flyttet rett inn hehe =) Veldig koselig med tallerkenhyllen og den boksrekken med kapslene og oppvasktablettene :) Ha en super torsdag! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  2. Skal si du har mange flotte saker på kjøkkenet ditt! Både nytt og gammelt :)
    Koselig :)
    Ha en flott dag :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Så koselig kjøkken :) Masse kjekke løsninger.
    Jeg likte spesiellt boksen hvor du har litt av hvert oppi, blandt annet kaffekapseler:) Hvor har du fått tak i den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Trekassen er kjøpt på nettbutikken til HildeHeimdal.no

      Klem Linda:)

      Slett
  4. Så utrolig trivelig det ser ut i kjøkkenet deres, Linda:) Fine ting du har fått av moren din:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Blar, og smiler og koser meg med bloggen din i kveld. :)
    Hvor i alle dager har du fått tak i den røffe krydderkarusellen? Vil ha! =D

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails