mandag 19. mars 2012

Kari Traa Onepeice anbefaling...


Bildene er lånt fra flust.no

Før jeg dro på hyttetur bestilte jeg denne onepeicen fra Kari Traa.Jeg har fargen på det nederste bildet.Dette er noe av det beste jeg har har hatt på meg noensinne,og må bare anbefale den videre.Trengte nytt superundertøy før turen,og heldigvis falt valget på denne.Nå har jeg rett å slett flyttet inn i denne dressen.I dag har vi vært ute med barna,og jeg hadde denne under ute klærne,og  den holdt meg god å varm hele tiden.Når kvelden kommer tar jeg den på igjen,og har den som kose dress innendørs.Dette var et godt kjøp!!
Om du ble fristet kan den blant annet kjøpes HER på Flust.no der bestilte jeg min.

Ikke bare har den glitter i sømmene,hele dressen glitrer...Passer meg perfekt!!
Har lånt bilder på nett siden jeg ikke ser like fin ut i den:)men skjønnheten kommer innen fra...Ikke sant?

Klemmer fra

Fortsatt i ferie modus:)

2 kommentarer:

  1. Ser deilig ut. Jeg titta på en genser i samme stoffet her om dagen, men kunne ikke rettferdiggjøre det kjøpet overfor meg selv og gikk fra den.

    SvarSlett
  2. Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer!

    Den onepiecen så fabelaktig comfy ut ;)

    Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

    Gode klemmer& fine tanker

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails