tirsdag 28. februar 2012

Soverommet vårt!!


Nattbordene er gamle,men pusset opp i ettertid.De ble malt hvite,og det ble satt på nye håndtak.Nattbords lampene er fra Ikea.Herlig mykt flanell sengetøy!!Lakenet er også flanell det er noe av det beste jeg har ligget i,deilig mykt og varmt nå på vinteren.


På begge sidene av sengen har vi skinn fra Ikea til å trå på.


Bildeveggen vår!!Her har jeg samlet rammer fra forskjellige brukt butikker over lengre tid.Noen rammer ble malt lilla og noen hvite,bildene har jeg funnet på nettet,og printet ut.På veggen målte jeg opp en stor firkant,og satte de små rammene inni,så det liksom ser ut som ett stort bilde.Som vanlig liker jeg å mikse forskjellige tids epoker så her er nye trerammer og 60-70 talls rammer i skjønn forening.



Soverommet har hvite vegger,og hvitt møbelmang.Har brukt fargen lilla for å bryte med alt det hvite.Gardiner,duker og pynteting er lilla.Klokken er fra Chlas Olson,men ble tatt fra hverandre og fikk en make over av meg,som resten av pynte tingene.På soverommet har vi også en tv,den er kjekk å ha når vi er to voksne-en tenåring og to små barn i hus,og alle har forskjellige programmer de vil se.Vil du se min make over av klokken trykk HER.

Nå skal det vaskes klær og skiftes på sengene.Minstevimsen skal ha karneval i barnehagen i dag,og jeg har kledd han opp som mekaniker med muskler....Han skulle være Ole Brumm,men det hadde han ikke lyst til i dag selvfølgelig.Med en trassig 3 åring i hus er det viktig med en nød plan,og den måtte mor bruke i dag.Alle ble fornøyde til slutt

Ha en fin tirsdag!!

Vil du være med på min lille pastell Give Away trykk HER

Velkommen til Line som ny følger her på bloggen!

Klemmer fra

7 kommentarer:

  1. Så delikat og fint soverom :-)
    Karnevallet er vel overstått med to supermanner på 4 & 5 år her i huset, og kjenner godt til prossessen om at alle må være enige - hihi- ;-)
    Ha en fin dag!
    Nina

    SvarSlett
  2. Det var et skikkelig fint soverom :)
    Iris skal på karneval i morgen og hun skal være hund ;)
    Ha en flott dag!
    Klæm

    SvarSlett
  3. SÅ nydelig soverom dere har!
    Lekker bildevegg også.. Slike
    er så fine. Der kan man henge opp
    mange fine minner :)

    NYDELIG!!

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  4. Så fint det var :-) Tøft med slike bildevegger :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. Hehe, kreativt nødkostyme da, må ha vært en søt mekaniker, håper du har bilde av han som du vil dele med oss :)
    Så til noe som ikke har med din blogg å gjøre, men for noen dager siden oppdaget jeg til min store fortvilelse at hjertefruen hadde sletta bloggen sin, og siden dere er naboer tenkte jeg kanskje du hadde noe info om det? Uansett kan du jo si at bloggen hennes er savna i kveldsrutinen min :)

    SvarSlett
  6. Hei anonym!!

    Skal legge ut bilde av min søte mekaniker;)

    Skal visere formidle savnet ditt;)Det setter hun helt sikkert
    Pris på;)

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Så koselig soverom!
    Nattbordet var lekkert pusset opp

    Fabelaktig tirsdagskveld ønskes deg, søte. Her forberedes morgendagens jobbdag i Kristiansand.
    Stor klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails