søndag 19. februar 2012

Lille India


Gull Buddha er ny,og den i sølv har jeg hatt i mange år.


Ny lampe til telys


Disse kjøpte jeg i Thailand for 4 år siden

Siden jeg fikk min første leilighet som 18 åring har jeg vært fascinert av Buddhaer,masker og tre figurer.Innimellom blir jeg lei og pakker de vekk,men kommer alltid frem igjen etter en liten stund.Nå har det kommet litt nytt i samlingen.Her om dagen var jeg til legen,og da gikk jeg forbi en butikk "Lille India".Tok en tur innom,og kom ut igjen med verdens nydeligste Buddha,og lampe til vinduet.Lampen lyser svakt på kvelden,var så tomt i vinduet etter at julestjernen ble pakket vekk.

Gikk fint på Karius & Baktus i går,både mor og barn koste seg.I dag skal vi på vaffel fest til naboen,nam..

Ha en fin søndag!!

Klemmer fra

8 kommentarer:

  1. Vaffel-fest, så kjekt da:):)
    Da håper jeg dere får en strålende flott fastelavens søndag Linda:)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Får håpe vaflene blir spisende da :-) Hehe..

    SvarSlett
  3. Er glad i "Indiska stilen" jeg også :-)
    Ha en flott dag!
    Klem Nina

    SvarSlett
  4. Er ikke helt der på den bohem/indiska
    stilen, men jeg synes det er fantastisk
    flott hos mange andre.. Og ser flere bloggere
    har den! ;)

    Kose dere i dag og på vaffelfest!! :)

    Nå er det kosedag her. Skal ut en tur
    og så blir det nok baking av boller litt
    senere...

    STOR KLEM

    SvarSlett
  5. God måren vennen.
    Eg e definitivt igang igjen ja og det e harligt :o)
    Du e nå visst igang heile tida du da, flinke du.

    Eg kjøpte forresten klokkverk og visere her ein dag eg og for eg vil lage ei egen klokke. Har ikkje bestemt kossen ennå da :o) Ha ein strålande dag snuppa!

    SvarSlett
  6. Nydelig!
    Ha en herlig fastelaven:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  7. Så fine lamper til te-lys! Gir nok en fin effekt når mørket senker seg!

    Takk for hyggelig hilsen hos meg:-) Og fiiin kveld til deg!

    SvarSlett
  8. Så nydelige figurer og lampe! vaffelfest høres jo kjekt ut!
    Ha en fin helg!
    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails