mandag 9. januar 2012

Smykker og klokker i lange baner!!





På lørdagen dumpet disse herlighetene ned i min postkasse.Jeg hadde bestilt klokker fra Veronica med den flotte bloggen Tomines hjem,du kan besøke henne HER.Klokkene selger hun til inntekt for kreft saken,og det er andre gangen jeg bestiller da minstevimsen har rotet bort sin klokke.Med det samme bestilte jeg til minstevimsa også,selv om hun er litt lita enda,så går det jo til en god sak.Anbefaler virkelig et besøk inn til henne,hun selger de vakreste møblene.Vi får snart ny seng,og jeg ønsker meg veldig en av hennes senge gavler.Nå har barna nye klokker,og mor kan smykke seg.

Takker for alle flotte ord dere legger igjen til meg,det varmer.

Nyt ny uke med nye sprell!!

Klemmer fra

4 kommentarer:

  1. Finfine ting, Linda:) Skal ta en tur innom henne:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Heisann

    så flotte klokker og armbånd. få ta en titt tenker jeg=) kjekt å se litt innpå "nye" blogger=) Men knallfine smykker altså! =) hehe

    ha en fin dag!

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Flotte smykker og klokker:)
    Kjøpte noen klokker av henne for en tid tilbake jeg og, kjempefin sak!!

    Ha en fin dag.)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott og støtte en så god sak.
    Kanskje jeg bør ta en tur innom bloggen hennes å se. Alltid viktig å støtte opp slike saker :o)
    Ha en fin uke
    Klem :o)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails