lørdag 28. januar 2012

Kremmerhuset shopping!!


Den nydelige puten fikk jeg for 50 kr før pris kr 299,kupp!!


En insekt kopp og en strikket kopp har flyttet inn på fatet,og lyser vakkert på kveldene.
Rådyret er også fra kremmerhuset.


Jeg vil anbefale alle å holde seg vekk fra kremmerhuset!!Her har det altså aldri vært så mye fint på en gang.Skulle innom for å se på de lampene,men endte opp med mye annet,og det var mer jeg hadde lyst på.Lampene var mye finere i virkeligheten,og ikke minst mye større enn jeg hadde trodd.Må tenke litt men lommeboken skriker om å komme på Ikea.Kjøper jeg to lamper på Ikea koster det meg 600 kr,og kjøper jeg to på Kremmerhuset koster det 3000 kr.Pris forskjellen er ganske stor,og skal jeg følge min lommebok blir det nok Ikea,men vi får se.

To herlige blad har dumpet ned i postkassen her,og skal nytes i helgen.

Blir så glad for nye følgere koselig at dere vil følge meg videre!!

Velkommen til Pigekammeret som ny følger her på bloggen!!

Nyt lørdagen:)Det skal vi!!

Klemmer fra

8 kommentarer:

  1. Hehe... Kremmerhuset har
    veldig mye fint. Det du hr kjøpt
    er noe som jeg ønsker meg også :)

    Nydelige bilder!

    Mange klemmer fra Ida
    :)

    SvarSlett
  2. Ser ut til at jeg bør komme meg på Kremmerhuset ved første anledning ;) stilig!
    Ha en fin lørdag :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Kremmerhuset er alltid litt risikabelt å gå inn på hvis man egentlig ikke har råd til å shoppe noe, hehe, mange fristelser! Øyenstikkertelyskoppen er bare så utrolig fin, den ønsker jeg meg også :) og for et fint putekupp du gjorde! wow! *♥*

    SvarSlett
  4. Nydelig pute!:D Ååååh...du frister meg til å dra på kremmerhuset;) Men min lommebok skriker og dar i meg og sier jeg må holde meg hjemme:P haha

    SvarSlett
  5. Åh, kanskje jeg får ta en tur.. eller kanskje ikke..

    SvarSlett
  6. Hurra for fine Kremmerhuset, så utrolig mye fint der nå :)
    Lykke til med lampe-valget :)

    Ha en fin kveld!
    -Amalie

    SvarSlett
  7. Stilig! kjekt med noe nytt. for et flott bilde du har på veggen der! du må ha en fin dag! klem

    SvarSlett
  8. Så utrolig flotte øyenstikker lyktene var... tror jeg må en tur på Kremmerhuset ja... håper du har en fin mandag hilsen mariann

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails