onsdag 18. januar 2012

Gult er kult i interiøret...



Jeg bare elsker Søstrene Grene,og billige små kopier.Denne gule vasen kjøpte jeg i går for den nette sum av kr 18,44,og det kan vi like.Har tidligere her fortalt at jeg er mektig lei av at  alt er hvitt.Huset har vært preget av hvite møbler de siste 3 årene,og nå er jeg klar for mere farger.Til vimsemannens store fortvilelse har jeg også lyst til å male de hvite veggene i huset.En start er jo å få inn litt farger i interiøret her,og da starter jeg med litt gule effekter.Bildet i bakgrunnen er et prosjekt jeg har holdt på med de siste dagene.Det er på langt nær ferdig,og jeg må til byen for å kjøpe mere maling.Planen er svarte og hvite sebra striper med det gule i midten,men dette kan forandre seg underveis:)Den som lever får se!!
Dådyret på bildet er fra kremmerhuset og hjorten fra Bohus.

Har også en del andre tanker om store forandringer her på bloggen min,men det skal jeg fortelle om en annen gang,og når jeg får bestemt meg hi hi!!

Syns det er så koselig at det stadig kommer nye følgere her:)

Velkommen til Bj-Myklo & Fru Nordlund som nye følgere her på bloggen!!

Fin onsdag til deg!!

Klemmer fra

7 kommentarer:

  1. Det bildet så skikkelig spennende ut! gleder meg til å se hvordan det blir til slutt ;)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Enig - gult frisker opp! En glad og vårlig farge :)

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  3. Ja, er det ikke rart? Uansett hva vi velger å gjøre med husene våre og uansett hvor fornøyde vi blir, så blir vi litt lei etter en stund. Jeg tror bare det må være slik. Men når øynene begynner å eldes, slik som mine, så blir det bare lysere og lysere på vegger og interiør, flere lamper kommer i hus og tilslutt blir vi ikke fornøyd før vi sitter og strikker i lyset av ei arbeidslampe, tenker jeg, hehe...
    Lykke til med fargene.
    Klem =)

    SvarSlett
  4. Hei! Ja gult er en så herlig farge:) Jeg elsker gult og den vasen var bare nydelig:) Utrolig flott bilde du maler:) Skal bli spennende å se når det er ferdig:) Ønsker deg en kjempefin dag. Klem Ellen.

    SvarSlett
  5. hei :)
    ja det er fint med litt farger, gleder meg til å se når
    bildet blir ferdig!
    klem :)

    SvarSlett
  6. Synes fortsatt det er godt med hvite vegger og møbler, men er veldig glad i farger og nips og jeg da ;)

    SvarSlett
  7. Gult er definitivt kult!! :)
    Farger blir man glad av og her
    må jeg ha massevis av farger....

    Spennende å se! :)

    Mange klemmer

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails