søndag 1. januar 2012

Første dagen i det nye året!!


Spisestuen før jul.


Prinsessen min Anneli


Prinsen min Thord


Thord med hulk hendene han fikk av tante snill til jul.

Da skriver vi 2012 og takker for 2011.Mye har skjedd i det gamle året av både gleder og sorger.Tar det nye året på strak arm,og ønsker både meg selv og dere hell og lykke i året som kommer.I går var vi ute å skjøt opp raketter med barna tidlig på kvelden.Etter at barna var i seng var vi fire par som møttes hos naboen for nyttårs feiring.Hjertefruen hadde disket opp med deilig 3 retters middag,og et nydelig pyntet bord.Vi stor koste oss alle sammen.Tusen takk for kjempe god mat og koselig stemning.Dere (Siv & Lars) er noen fantastiske verter begge to.

I dag skal vi hive ut juletreet,det bare drysser!!!Ei lita jente her som tar fart med gåstolen å kjører inn i treet.Julekulene har heller ikke fått hengt i fred,og nå er mor lei å treet skal ut i DAG!!Er egentlig ganske ferdig med julen jeg nå,og kanskje resten også blir fjernet vi får se.

Nyt første dagen i det nye året!!

Klemmer fra

14 kommentarer:

  1. Hei søta!
    Såå vakre barn du har *smelter*

    Ønsker deg alt godt i det nye :) og takker for det gamle.
    Nyttårsklem

    SvarSlett
  2. Nydelige, nydelige barna deres. Ja, jeg er helt enig. Har jeg energi nok skal julen ut av huset idag altså..

    SvarSlett
  3. Så herlige barn :) Jeg kastet ut julen i går og gikk det nye året i møte med blanke ark ;)

    Ha en nydelig første dag i det nye året :)

    SvarSlett
  4. Nåmmin!!! Såååå nydelige barn! :)

    Godt nytt år 2012 og takk for det gamle!! Vi satser på at det nye året byr på gleder og utvikling !!!!

    SvarSlett
  5. Hei. Vil ønske deg et godt nytt år! Klem Ellen.

    SvarSlett
  6. Ønsker deg og dine eit riktig godt nytt år. Klem ♥

    SvarSlett
  7. Ahh, skjønne barn og vakkert julehjem!
    Jeg har kost meg med din desember nå, har vært fraværende en stund nå..

    Tusen takk for koselige hilsner gjenneom 2011 og masse inspirasjon :) Gleder meg til å følge med videre i 2012!

    Godt nyttår til deg og dine..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. Godt nytt år, vennen!

    Nydeligste barna.. :)

    Så fin en spisestue du har..
    Ser vi har lik vase på bordet.. Den er
    kjempefin og dekorativ...

    Mange klemmer til deg
    :)

    SvarSlett
  9. Så fine bilder av de søte barna dine! :)
    Ønsker deg og dine alt godt for det nye året!
    Stor klem

    SvarSlett
  10. Vil bare ønske deg og dine et godt nytt år! Tusen takk for alle herlige ord du har lagt igjen hos meg i løpet av året. Selv om jeg ikke alltid har vært flink til å kommentere tilbake så er jeg innom bloggen din titt og ofte og tar en titt. Så vet du det ;)
    Klem Madelén

    SvarSlett
  11. Ønsker deg og dine godt nytt år.
    Nydelige barn. Ja det er mye man kan utforske på et juletre.:)
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  12. Barna dine er helt nydelige!!!
    Vil bare si at jeg syns du har hatt mange flotte innlegg i 2011, og jeg gleder meg til å fortsette å følge deg i 2012 :)

    Her blir jula en liten stund til ;)

    Klem :O)

    SvarSlett
  13. Jeg er en effektiv juleutkaster jeg og! Jula er koselig, men skal jeg ha julekos og glitter til langt uti januar så blir jeg deprimert. Nytt år er nytt blankt ark og at LYSET sakte kommer tilbake! En mnd med jul som tema holder i mengder.

    Treet ligger med beina i været på verandaen, peisen er ribba for nisser og stæsj. Jeg har bretta opp ermene, fire unger trener flere kvelder i uka til forskjellig tidm starter i DAG...og straks drar mannen på jobb igjen.

    Hverdagen er ikke så verst synes jeg. :0)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails