mandag 16. januar 2012

Barne fotografering.





Min lille søte Anneli er modell for mammaen sin titt og ofte.Her øver jeg meg med min nye linse (Sony 55-200).Det er ikke enkelt å ta bilder av barn som fyker over gulvet i hundreogti.
Har enda ikke åpnet bruksanvisningen på kameraet (2 år gammelt kamera) eller linsen,er ikke glad i å lese bruksanvisninger,men vet jeg burde bli det!

Ønsker meg veldig et fotokurs,noen som vet om et i Grenlands område?

Her har roen senket seg over huset etter bursdags helgen.Har en liten vaske jobb å komme meg igjennom så det er vell bare å legge fra seg kaffe koppen å komme igang.

Velkommen til Ann Elisabeth som ny følger her på bloggen,er så glad for nye følgere.

Klemmer fra

8 kommentarer:

  1. Heisann så skjønn jente du har! Bursdags gutten også=) Du må ha en fin ny uke=) du får knipse litt rundt så blir du nok flink med linsen =) Jeg er heller ikke så flink med bruksanvisninger hehe

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  2. Så fine bilder:)

    Hva slags linse er den nye linsa di? Altså hva brukes den til?
    Jeg er veldig interessert i foto, har titt og ofte fotoshoots med ungene ;)
    Men jeg har veldig lite peil da. Jeg har et vanlig canon EOS 450D med linsa som fulgte med, 18-55mm tror jeg det er. Jeg har lyst på en bedre zoom, og en linse som er bedre til å ta barnebilder men jeg har jo ikke peiling hehe ;)
    Er også veldig dårlig på å lese bruksanvisning. Jeg har hatt kameraet i tre år tror jeg, og fikk en bok om det for to år siden...den åpnet jeg for en måned siden hehe:p
    Kunne i grunn og tenkt meg å tatt et kurs, så hyl ut om du hører noe. Grenland er jo ikke langt unna meg (stavern), og her er det ikke noe tror jeg..;)

    SvarSlett
  3. Hei du!
    ...takker for kjempe hyggelige kommentarer inne hos meg...skal si det varmer et bloggehjerte*smile* Det er alltid hyggelig med feedback, særlig når den er så positiv!

    ...og foto er jo så morro! Fin fine bilder du viser av en nydelig liten tass*smile* Øverste bildet der var særlig vakkert!*smile*


    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder:)
    Utrolig søt prinsesse:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Hei på deg! :)

    Så skjønne bilder av din vakre
    datter. Det første var utrolig skjønt!

    Hadde en liten fotoshoot med mi lille frøken
    i helgen. Ute vel og merke og det gir så fint et
    lys å ta bilder i. Søte roser i kinnene! :)

    Mange klemmer til deg, vennen!

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder av en vakker litta pike:)
    Gøy med bilder!
    Jeg har og lyst på et fotokurs:)

    SvarSlett
  7. Så søøt ei lita tulle du har!! Vil jo at det er en veldig flott modell å øve seg på!!! Jeg ønsker meg såårt et nytt speilrefleks kamera, for det jeg har bare låner jeg :S

    Ha en flott uke videre :)

    klem :O)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails