fredag 16. desember 2011

VillerValla barneklær med futt!!



Jeg var så heldig å vinne give awayen inne hos FRUFLY det var et gavekort på 500 kr fra Villervallashop
Her var det flust med herlige barneklær så det var ikke vanskelig å velge seg noe.Denne gangen var det prinsessa Anneli som fikk noe nytt.Kjøpte en kjole,strømpebukse og en fleecehals.
Tusen takk til både FruFly og villervalla butikken.Kan virkelig anbefale et besøk i denne butikken.
Hadde flere plagg fra villervalla som vi fikk i barselgaver.Klærne holder på fargen vask etter vask,og
er utrolig gode å ha på.Anbefaler disse klærne på det varmeste.
I dag skal jeg til tannlegen og jeg gruer meg,vet at jeg skal borre!!Skal være glad når jeg er ferdig.Anneli har pynta seg i de nye klærne å skal settes av hos besta i Bø mens jeg er hos tannlegen.


Velkommen til Lill som ny følger her på bloggen.

Nyt helgen!!

Klemmer fra

6 kommentarer:

  1. Åh så heldig du var:)
    Jeg elsker villervalla klærne, de får meg i godt humør rett og slett :D

    SvarSlett
  2. Den kjolen var tøff!!!
    Den hadde min lille Milu likt også.
    Lykke til hos tannlegen.

    :o)

    SvarSlett
  3. Tøffe klær - du var heldig som vant :-)

    Ha ei fin helg - klem Siv

    SvarSlett
  4. Hei.Gratulerer så mye dem var kjempe fine.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin førjulstid videre og riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Villervalla klær var nytt for meg, men så stilige de var! Og så heldig du var som vant gavekort da!
    Håper det gikk bra, men mer vil jeg ikke si om den skumle tannlegen..!
    Nyt helgen Linda!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  6. Kule klær. Har ikke hørt om det merket før, så jeg må ta en titt i den nettbutikken tror jeg! :)
    Håper det gikk greit hos tannlegen. Jeg har veldig tannlegeangst og gruer meg allerede til timen jeg har i januar... Ikke noe gøy, men det må jo gjøres..
    Ha en finfin helg. Tenk at siste helgen før jul er her allerede. Nyt dagene!
    KLEM

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails